close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירות מקצועי של טכנאי בר מים

מערכת שורשטו אלול, תשפא23/08/2021

בתיקון בר מים- מומלץ לקחת בחשבון מגוון של קריטריונים כמו הניסיון והמקצועיות של טכנאי בר המים, רמת הזמינות שלו

תגיות:
צילום: freepik

טכנאי בר מים מציע שירות תיקונים ברחבי הארץ, כך שתמיד תוכלו למצוא טכנאי באזור שלכם. הטכנאים מבטיחים שירות חלק ותחזוקה שוטפת לאלפי לקוחות עסקיים ופרטיים. השירות כולל:

משלוח מהיר של מסננים להחלפה והתקנה חלקה.
החלפה קבועה של מסננים ונורות.
תחזוקת בר מים.

יש מגוון של תקלות המצריכות הזמנה של טכנאי בר מים. יחד עם זאת, תחזוקה נכונה, ניקוי, החלפה של מסנן בר המים בזמן והתייחסות לנורות המציגות מה מצב הבר עוזרות למנוע תקלות

צילום: freepik
וכך חוסכות לנו זמן יקר, אנרגיה וכסף. בשורות הבאות נציג בפניכם את השירותים השונים של טכנאי בר מים וכיצד נהוג לבחור טכנאי מתאים.

שירות משלוחים והתקנה
מטרת שירות מקצועי של טכנאי בר מים לתיקון תמי 4 היא למצוא את הפתרון המושלם לכל לקוח. הטכנאי מבקר בבית הלקוח או בבית העסק על מנת להעריך את צרכי ההתקנה ולוודא שירות חלק של בר המים שבחרתם.

כל מה שצריך להיות במקום המיועד להתקנה הוא גישה לחיבור מים. טכנאי בר מים יספק את היחידה, יחבר אותה לאספקת המים שלכם וידריך אתכם לגבי אופן השימוש בפונקציות השונות.

טכנאי בר מים לתחזוקה ותיקונים
תחזוקת בר מים ללא תקלות מתבצעת על ידי טכנאי בר מים מוסמך שדואג להחליף את המסנן ומנורת הטיהור פעמיים בשנה על מנת לוודא איכות מים מיטבית.

מרכזי השירות מאפשרים מתן פתרונות מידיים לבעיות בהן הלקוחות נתקלים, כך שהם תמיד שם לספק שירות מקצועי ויעיל עת הצורך. בדיקת שירות לתחזוקה של מצנן מים כלולה בחינם כדי לוודא שהיחידה פועלת בצורה מיטבית. יש לנקות את מתקן המים שלך כל שישה חודשים

שירות ניקיון
בבחירת בר מים, המטרה היא ליהנות משתיית המים הטעימים ביותר, עם שקט נפשי. שירות ניקוי שמתבצע על ידי טכנאי בר מים מקצועי משיג את שתי המטרות! טכנאי מומחה מנקה את בר המים מבפנים על מנת להבטיח טעם חד וצלול.

השירות כולל את ניקוי כל הרכיבים של בר המים, כולל חיטוי החלק החיצוני כדי להבטיח שהוא נקי מחיידקים. שירות ניקוי בר מים מתבצע בשלושה שלבים פשוטים:

טכנאי בר מים מחברת bestbar.co.il מפרק את המתקן כדי לנקות אותו היטב.
הוא מבצע פעולות ניקיון וחיטוי של היחידה.
בסיום הניקוי, הוא מתקין את בר המים חזרה בשלמותו.

בשורה התחתונה,אם יש לכם בר מים שמותקן בית העסק או בבית, מומלץ להסתמך על שירות קבוע של תחזוקה על ידי טכנאי בר מים כדי ליהנות מאספקה אינסופית של מים חמים וקרים טהורים.\

איך בוחרים טכנאי בר מים?
מומלץ לקחת בחשבון מגוון של קריטריונים כמו הניסיון והמקצועיות של טכנאי בר המים, רמת הזמינות שלו בהתאם לאזור המגורים שלכם ולרמת העומס שלו, המחיר שהוא לוקח ועוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה